середа, 2 грудня 2015 р.

модуль9

 Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання: диференційоване навчання має класифікацію
 за навчальним матеріалом,за процесом,  за продуктами навчання, за навчальним середовищем; що формуюче оцінювання призводить до ефективного результату, якщо:

учні мають чітке уявлення, що саме вони мають вивчити; учні впродовж навчання отримують постійний зворотній зв’язок  про їхній власний прогрес відносно навчальних цілей;
учні самостійно оцінюють свій прогрес; учителі надають учням інструктаж щодо конкретних кроків, які вони мають зробити, щоб бути успішними. Активне нетрадиційне навчання пробуджує учнів та спонукає їх працювати, але не зразу самостійно. Вчителю треба вміти приймати процес змін та бути терплячим.










Немає коментарів:

Дописати коментар