вівторок, 1 грудня 2015 р.

модуль8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання,
зосереджене на потребах учнів»: критерії оцінювання повинні бути конкретними, краще їх кількість зменшити та починати з найважливіших: оцінювання повинне бути викладено простою, доступною для учнів мовою; давати змогу учням самостійно оцінювати свою частку роботи, але цей процес не одного дня (потреба виробляти наближену до об*єктивної оцінки): присутній сумнів, що діти зможуть перебільшувати, тому це стримує учителів від надання оцінювання дітям. Важливо пам*ятати, що визначені критерії повинні відповідати
сформульованим навчальним цілям, тому учні повинні знати, що оцінюється в тому чи іншому випадку. Хороша потреба у самооцінці учнями своєї діяльності, тому що, хто, як не він знає всі труднощі власної діяльності, скільки зусиль приклалося для отримання результату. Вчитель знає про процес самостійної роботи дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар